שיפוץ המטבח במסגרת שיפוץ דירה קומפלט – טיפים חשובים

תוכן עניינים

שיפוץ דירה קומפלט מאפשר לכם להתרכז בחלל הכי שימושי בבית – המטבח! אז איך משדרגים את הלוק והפונקציונליות של המטבח במהלך השיפוץ הכללי ודואגים שהמטבח המשופץ יראה מושלם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם עם המשימה.

אל תזניחו את האריחים שנמצאים במטבח

ברוב השיפוצים אנו נדאג לצבוע את דירות הבית או אף לבצע חיפוי יסודי אולם לעיתים אנו עלולים לשכוח את האזור שהכי נדרש לכך: המטבח. קירות המטבח מתמודדים עם חום, עשן ורטיבות ולכן נוטים לאבד מהקסם שלהם ולהתבלות מהר יותר. לכן, חשוב שתשימו לב שאתם משבצים אריחים איכותיים במקום האריחים הקיימים או לפחות מחדשים את אלו שכבר ישנם.

בדקו את התשתיות של המטבח

כאשר עושים שיפוץ קומפלט, בדרך כלל חושפים את התשתיות אשר קיימות בתוך הדירה שלכם וזוהי אופציה מצוינת לבדוק גם את התשתיות אשר נמצאות במיקום הכי רגיש בבית. למעשה, גם קבלן שיפוץ דירה מנוסה יכול לשכוח את העניין ולכן חשוב שתזכירו לו לשים לב לאיכות של הצנרת הקיימת, מצב חוטי החשמל והגז.

חדשו את הכיור ואת ברז המטבח

אם בעבר היה צריך להחליף את הכיור, בשנים האחרונות יש מגוון של טכניקות אשר מאפשרות לכם להחליף את הכיור הקיים בלי להיכנס להוצאות מיותרות. לכן, שווה לבדוק אופציה של הלבשת כיור על הכיור החדש ולבדוק את העלויות שלך כך הרבה לפני השיפוץ. בכדי לא להיכנס להוצאות מיותרות, כדאי גם לבדוק האם ניתן להסיר את האבנית אשר קיימת באזור ברז או שיש צורך להחליף אותו.

שימו לב לארונות ולמזווה

במטבחים אנו תמיד מחפשים חלל אחסון נוסף אולם בחלק מהמקרים, ניתן להשתמש באופן חכם באלו אשר קיימים כבר. כך שבמהלך השיפוץ ניתן לשנות לצבוע את הדלתות (ולשייף אותן אם צריך), לחליף את הידיות או לצפות את המדפים. למעשה, מעבר להיבט הדקורטיבי ניתן לנצל את העובדה שיש לכם מקצוענים בדירה בכדי לטפל בכל אותם דברים קטנים במטבח שלא הייתם יכולים לעשות לבד.

שדרגו את הפינות הקטנות שתמיד רציתם לשדרג

כאמור, שווה להשתמש בשירותים של השיפוצניק אשר תבחרו בכדי לבצע עבודות כירורגיות אשר לא יעלו לכם הרבה כסף משום שגם ככה הצוות שלו נמצא בדירה. החל מבדיקת המצב מאחורי המקרר, דרך יצירה של סתימות נקודתיות באזור זה ועד לצביעה והחלפת הפנלים אשר נזנחו עם השנים ואיבדו מהצבע שלכם עקב החום שהמקרר פולט.

 

דילוג לתוכן