איך לבחור ריצוף מתאים למטבח?

תוכן עניינים

אחת מההחלטות העיצוביות החשובות ביותר שיהיה עליכם לקבל בעת עיצוב המטבח היא איזה ריצוף לבחור. אחרי הכל, המטבח הוא אחד החללים החרוצים ביותר בבית, הוא נמצא בשימוש תדיר ולכן הריצוף צריך לגלות עמידות.

כמובן שאותו הצורך בעמידות אינו אומר שעליכם להתפשר על המראה של הריצוף במטבח שלכם, עם כל האפשרויות שקיימות כיום אין שום סיבה שהריצוף שלכם במטבח לא יהיה יפה. המטבח הוא הלב של הבית והוא מהווה מוקד בו מרבים לבשל, להתרועע, לעבוד ולארח, לכן הריצוף צריך להיראות נהדר אך גם להיות עמיד וקל לניקוי.

כדי לעזור לכם למצוא את ריצוף המטבח הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם מדריך שיעזור לכם להגיע לבחירה החכמה עבורכם.

בחרו ריצוף נוח לתחזוקה וניקוי

חלל המטבח חשוף לכתמים, לכלוכים, נזילות של מים, לחות וחום, זאת לצד תנועה ערה של נפשות פועלות. לכל עליו להיות כמה שיותר עמיד. כאשר אתם בוחרים בריצוף למטבח עליכם לשים דגש על נושא העמידות והניקיון.

 

פרקט קוויק סטפ למטבח מיוצר מלוח סיבים בצפיפות גבוהה והוא עמיד בפני מים. בנוסף הוא מגלה עמידות גבוהה בפני לחות וכולל הגנה מוגברת נגד שריטות, חבטות וחומרי ניקוי. זהו פרקט למינציה שמגיע בשלל גוונים ומחקה את המראה הטבעי של העץ, אך עם מבחר יתרונות נלווים.

בחרו בחמימות שרק עץ מעניק

רצפת פרקט תכניס המון חמימות, עניין ומרקם למטבחים מכל הסוגים, בין אם זהו בית תקופתי או כפרי ובין אם בית שמעוצב בסגנון מודרני ועכשווי. מכיוון שמטבחים חשופים למים ולחות, מומלץ לבחור בפרקט עמיד. מומלץ ריצוף עץ מהונדס שמתאים כמו כפפה למטבח, עם שכבה עליונה עמידה להפליא יהיה עמיד יותר בפני עיוותים, שריטות, בליטות וקיעורים, שלא כמו עץ טבעי.

יש המון גימורים לבחור מהם כיום, ואתם יכולים בהחלט להתפנק בגימור יקר ואופנתי. פרקט בהיר יותר יצור תחושה מרווחת בחלל אך הלכלוך יהיה יותר גלוי. פרקט כהה יהיה המצע המושלם לארונות בהירים והוא יסתיר כתמים בצורה יעילה יותר.

חיסכון מקסימלי

אם אתם שואלים את עצמכם למה לבחור ברצפת פרקט למינציה למטבח שלכם, התשובה מאוד פשוטה. קודם כל מבחינת נראות, השכבה העליונה מודפסת ברזולוציה גבוהה, כך שנראית בדיוק כמו הדבר האמיתי. יחד עם זאת מדובר בפתרון חסכוני להפליא אשר מעניק לכם יחסי עלות אל מול תועלת מאוד משתלמים.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אפשר למצוא פתרונות ריצוף מתקדמים, פונקציונליים ויפים. פרקט קוויק סטפ מיישר קו עם הטרנדים החמים מבחינת נראות, אך עדיין מתפקד ביעילות ומחזיק מעמד לשנים.

דילוג לתוכן