איך לוקחים מידות מדויקות למטבחים?

תוכן עניינים

בין אם אתם מתכננים את מטבח החלומות שלכם מאפס ובין אם משפצים את הקיים, התכניות הטובות ביותר מתחילות במידות מדויקות. לפניכם מספר טיפים ועצות למדידה מדויקת.

אחד השלבים החשובים ביותר בשיפוץ מטבח קיים או תכנון של מטבח חדש הוא לקיחת מידות. מידות מדויקות יבטיחו שהארונות יהיו בגודל הנכון, שפרישת החלל תהיה מיטבית, שמוצרי החשמל יתאימו בדיוק, ושכל עבודות ההתקנה יתבצעו בצורה חלקה וללא טעויות מיותרות.

נועם וושר
נועם וושר

מה קורה כאשר המדידה לא נכונה?

כאשר המדידה לא מדויקת יכולות להתרחש לא מעט טעויות. במקרים קיצוניים טעויות אלו עשויות לעלות לכם ביוקר וידרשו התארגנות מחודשת. כאשר מתרחשת שגיאה בתהליך המדידה יכול להיות שתצטרכו להחזיר את הארונות, שמשטח העבודה לא יתאים, שלא יהיו לכם מספיק אריחים או לחלופין, יהיו לכם יותר מדי, שיהיו בעיות בהתקנה ובהתאמה של הגבהים, שהארונות לא יגיעו עד הקיר או שהמגירות לא יפתחו כשורה ושהמטבח יהיה רחוק מלהיות מושלם בזמן.

מעבר לכך, תצטרכו לשלם על הכל כפול, כי מי כמונו יודע שעל טעויות משלמים. לכן מדידה מדויקת על ידי כלים מקצועיים וציוד מתקדם יכולה למנוע מכם לבצע טעויות, ואנו ממליצים לכם לערוך מדידה חוזרת רק כדי להבטיח שאתם מכוסים.

טיפים לביצוע מדידות מדויקות במטבח שלכם

  • ודאו שאתם מדייקים – ישנם כאלו שימליצו לכם למדוד באמצעות סרט מדידה, אנו ממליצים לבצע מדידות עם מכשירים כמו קליבר מדויק כדי להשיג את רמת הדיוק הגדולה ביותר. קליבר הוא מכשיר מדידה שיאפשר לכם למדוד מידות אורך חיצוניות ופנימיות בצורה מדויקת. קליבר באיכות טובה יכול למדוד ברמת דיוק של עד 0.01 מ”מ.
  • בצעו מדידות עם כיוון השעון – רשמו את האורך, הרוחב והגובה של כל הקירות ועבדו עם כיוון השעון, תוך שאתם מודדים גם דלתות וחלונות. במקרה של חלונות, רשמו מידות מהרצפה עד אדן החלון ומאדן החלון עד לתקרה. לבסוף הקפידו למדוד גם את אדן החלון עצמו, ואת אותו אזור מהרצפה ועד התקרה.
  • מדדו מהו גובה התקרה – עליכם גם למדוד מהו גובה התקרה ואת כל הקורות התלויות או התומכות.
  • מדדו את מכשירי החשמל – לאחר שסיימתם עם המדידות של הקירות, התקרה, החלונות והדלתות מדדו את מכשירי החשמל שלכם בהתאם למקום שהם עתידים להיות. מדדו אורך, רוחב וגובה של כל המוצרים.

אם אתם מרגישים שאינכם בטוחים באופן ביצוע המדידות, תמיד תוכלו להיעזר במומחים למטבחים שיעזרו לקרב אתכם בעוד צעד להגשמת החלום על המטבח המושלם.

דילוג לתוכן