טיפים לבחירת עיצוב חדש למטבח ולאביזרים שבו

תוכן עניינים

מתכננים לעשות מתיחת פנים למטבח שלכם ולעצב אותו מחדש? למרות שנקודת המוצא שלכם צריכה להיות הפריסה, הארונות, משטחי העבודה והרהיטים, עליכם גם לחשוב על בחירת אביזרים מתאימים.

אזור המטבח רב שימושי ולכן הוא גם עמוס. זה יכול להיות קשה להבין כיצד לאבזר את המטבח, מה לאחסן ומה להציג. כאשר העיצוב נכון, המטבח יתפקד בצורה טובה ופונקציונלית וגם יראה טוב, והמטבח ישמר מאורגן ומסוגנן בהתאם לקו העיצובי הנבחר.

איך מתחילים?

בין אם אתם רוצים לבחור עיצוב למטבח קיים ובין אם למטבח חדש, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתחיל מאפס. התייחסו אל המטבח כאל לוח ריק, אם הוא עמוס נקו אותו מכל המניירות והאביזרים כדי שתוכלו ליצור את העיצוב החדש שרציתם. שימו בצד פריטים שכן תרצו להשתמש בהם, אך לא לפני שבדקתם אם הם מתאימים לאסתטיקה שלכם.

זכרו שהאביזרים שאתם בוחרים צריכים להפוך למוקד והם יעזרו לקבוע את הטון והסגנון העיצובי.

שמרו על סטייל בכל פריט

המטבח דורש פריטים פונקציונליים רבים, זה נכון, אך הבטיחו שהפריטים הפונקציונליים שבהם אתם משתמשים נראים כמה שיותר מסוגננים. בחרו בכלים אטרקטיביים לאחסון סבון נוזלי, אחסנו קפה בצנצנות ומכלים שמתאימים לעיצוב המטבח שלכם, בקרו בחנות קפה מובילה אם צריך כדי להצטייד בכל האביזרים המתאימים שיעבדו היטב עם מראה המטבח.

השקיעו בצלחות, כוסות או קערות יפות ואחסנו אותן על מדפים פתוחים או בארון עם דלתות זכוכית. סדרו את כל האביזרים הקטנים באופן שיעשה הבדל גדול וירים את העיצוב.

הקפידו על תצוגה מרשימה

אחד הדברים היפים בעיצוב מטבחים הוא התצוגה. ככל שתקפידו על תצוגה יותר מרשימה כך המטבח יראה יותר מרשים. אם יש לכם קרשי חיתוך, הם יראו נפלא כשהם נשענים על הקיר לפי גודל.

כדי ליצור אלמנט עיצובי מיוחד פשוט קבצו כמה פריטים יחדיו והשתדלו שלא לחרוג מ- 4 פריטים בכל פעם. סדרו את האביזרים לפי גבהים, והביאו את המוצרים הקטנים יותר לפנים כדי ליצור עומק ועניין. כמו כן סדרו אביזרים לפי צבעים, מרקמים, פונקציות וסגנון והרחיקו אותם ממוצרים ומכשירים גדולים שמדברים בעד עצמם.

הכניסו צמחים למטבח

צמחים מייפים את המראה של המטבח ומחברים אותנו לחיק הטבע. לא משנה מה גודל הצמח שתבחרו להכניס אליכם הביתה, הוא ייתן בוסט של צבע ויכניס משב רוח חי ורענן.

הצמחים שאתם בוחרים לא חייבים להיות ירוקים דווקא, תוכלו לבחור בצמחים בגוונים ומרקמים שונים כדי להשלים את ערכת הצבעים במטבח.

דילוג לתוכן