נענע10: כך תנקו את הזכוכיות במטבח

תוכן עניינים
הזכוכית הפכה להיות חומר גלם חשוב בעיצוב המטבח והיא מעניקה לחלל תחושה אוורירית וקלילה. עם זאת, הבחירה בה תאלץ אתכן להשקיע קצת יותר בנקיונה. כך תעשו זאת

 

בשנים האחרונות הפכה הזכוכית להיות חומר גלם חשוב בעיצוב המטבח. המקובל הוא, לשלב זכוכית בחלק מהארונות העליונים ולאחרונה הטרנד הוא, לייצר את כל חזיתות המטבח מחומר זה.

הזכוכית מאפשרת מראה נקי ומודרני ומשתלבת באופן יפהפה, עם סוגים שונים של תאורה. בנוסף, ניתן גם לשחק עם גופי התאורה, כך שכאשר ימוקמו באופן מסויים על הזכוכית, יתקבלו אפקטים מיוחדים.

כיום, ניתן לעשות את כל חזיתות המטבח מזכוכית וכאשר נכנסים לחדר מתקבלת תחושה יותר אוורירית. יחד עם זאת צריך להכיר בעובדה כי בחירה בזכוכית, מאלצת אתכן להשקיע בניקיון שלה קצת יותר בחוכמה, מאשר בניקיון החזיתות הקונבנציונאליות. זכוכיות מלוכלכות ייצרו בדיוק את האפקט המנוגד ויהפכו את המטבח לסיוט עיצובי.

כך תנקו את הזכוכית

אפרת הרמן, מעצבת ראשית נובו מטבחים, מעניקה טיפים כיצד לשמור על הזכוכית במטבח:

כדי לקבל את מראה הזכוכית הנקי והמרהיב הכי טוב, להשתמש בשיטה המסורתית של הסבתות ולהשפריץ על הזכוכית מים עם סבון, לנגב במטלית יבשה ולסיים בניגוב קפדני באמצעות עיתונים.

אפשרות נוספת וחדשנית יותר, הינה להשפריץ על הזכוכית חומר ייעודי לניקוי חלונות, שניתן לרכוש בכל חנות חומרי ניקוי ולנגב באמצעות נייר סופג או מטלית מיקרופייבר.

במידה והזכוכית סובלת ממגע ידיים שומני במיוחד, ניתן להתחיל את הניקיון בהשפרצת מעט מסיר שומנים ולהמשיך בכל אחת מהדרכים המוצעות

דילוג לתוכן