4  טיפים לתכנון נכון של שיפוץ המטבח

תוכן עניינים

מעוניינים לשפץ את המטבח שלכם? הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא תכנון נכון של שיפוץ המטבח. במאמר זה נספק לכם טיפים חשובים בכל הקשור אל שיפוץ מטבח ותכנונו. הבה נתחיל

טיפ 1 – הבחירות הן שלכן. עדכנו את המעצב

השלב הראשון בתכנון מטבח הוא להבין כיצד אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה. זוהי ההזדמנות שלכם להפליג עם התעוזה, היצירתיות ומשאלות הלב ולהמחיש למעצב או לנציג חברת המטבחים מהם אותם מטבחים ששבו את ליבכם.  בכדי להמחיש את הדברים באופן המדויק ביותר, ההמלצה היא לשלוח למעצב המטבחים את כתובת דף האינטרנט של המטבח שמצא חן בעיניכם או להפנות אותו לאותו מגזין בו ראיתם מטבחים בסגנון בו אתם אוהבים. בנוסף, עדכנו אותו האם יש לכם עדיפות לחומרי גלם מסויימים וכן לגוונים אלו ואחרים. האיפיון שלכם, הדוגמאות והדגשים הספציפיים ילקחו בחשבון בעת התכנון.

 

טיפ 2  – אל תוותרו על בטיחות ונוחות

לקוחות רבים מחליטים שהם מעוניינים במטבח חלומותיהם המעוצב בסגנון זה או אחר ושוכחים שהמטבח שלהם צריך להיות גם שמיש, נוח ובטיחותי. לכן, הצעד הבא אותו יש לוודא הוא שתכנית המטבח המוצעת לכם אכן מתאימה לדפוסי הפעילות שלכם באיזור המטבח ובנוסף כמובן שיש לוודא שהתכנון כולל מטבח מרווח בו ניתן להתנהל בבטיחות וכמובן בנוחות. חשוב שלא תתפשרו על אלו. התאמה, בטיחות ונוחות הם בגדר חובה.

טיפ 3 – תבחרו נכון בכל הקשור אל אחסון, גוונים ותאורה

חשוב שתקדישו זמן ומחשבה לבחירת אמצעי האחסון במטבח וכן הגוונים המתאימים והתאורה למטבח.

  • אחסון ומשטחי עבודה – תמיד חשוב להתאים את משטחי העבודה ואמצעי האחסון השונים לסגנון החיים שלכם. אם למשל אתם אוהבים לבשל עם הילדים, אל תוותרו על אי במטבח אשר יאפשר לילדים לעמוד סביבכם ולעזור לכם כאשר אתם מבשלים. נכון להיום יש אפשרות לבחור מערכות אחסון חכמות אשר מאפשרות לשמור על הסדר במטבח והמראה היפהפה והמרשים שלו. בנוסף, אחסון חכם יבטיח שכל אותם אביזרים במטבח יהיו נגישים לכם ובמהירות.
  • בחירת גוונים – כיוון שאינכם מעוניינים בשיפוץ מטבח מדי שנה שנתיים ההמלצה היא לבחור צבע בסיסי נייטרלי עבור ארונות המטבח, עבור הריצוף וכמובן עבור משטחי העבודה במטבח, צבע שישרת אתכם לאורך זמן. אם אתם מעוניינים “להחיות” את המטבח, ההמלצה היא לבחור בידיות צבעוניות.
  • תאורה – תמיד יש לבחור בתאורה שתאפשר לכם לראות מה יש בארונות המטבח ובמטבח עצמו גם בשעות הערב והלילה. ההמלצה היא לשלב גוף תאורה מרכזי וגופי תאורה נקודתיים במספר מוקדים במטבח.

טיפ 4 – אל תהססו להחליף את הריצוף

הריצוף של המטבח משפיע על כל הנראות שלו. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שמעוניינים לשפץ את המטבח שלהם מחליטים על הלבשת הריצוף הקר בפרקט עמיד במים, אשר מעניק למטבח את אותו מראה כפרי וביתי. נכון להיום יש אפשרות לבחור בפרקט המתאים למטבח בצבע ובמרקם בהם אתם מעוניינים.

לאחר תכנון יסודי של שיפוץ המטבח, תכנון שיכלול גם עבודות חשמל, עבודות אינסטלציה, החלטה האם לשדרג את הכיור ושדרוג השיש, כל שישאר לכם לעשות הוא לשכור את שירותיה של חברת ניקיון אשר מציעה שירות ניקיון לאחר שיפוץ המטבח והרי לכם. המטבח המושלם בהצלחה!

דילוג לתוכן