התפקיד כולל:
🔹אחריות כוללת על השירות ללקוח.
🔹ניהול ותפעול נציגי השירות ועובדי השטח.
🔹עבודה עם מגוון ממשקים פנים וחוץ ארגוניים ויכול להניע אותם, אקטיביות והתמודדות עם לחצים ומצבים מורכבים.
🔹תקשורת עם לקוחות ומתן מענה לבעיות מהשטח, תודעת שירות גבוהה לצד הבנת צרכי המערכת ויכולת לפעול בסמכותיות ואסרטיביות.
🔹יכולת למידת עולם תוכן חדש והתמקצעות בתחום.
🔹העבודה במשרה מלאה.
דרישות התפקיד:
🔸אוריינטציה טכנית – יתרון משמעותי.
🔸ניסיון בניהול צוות עובדים ושיפור וייעול תהליכי עבודה.
🔸אסרטיביות, שירותיות, חריצות, ראש גדול ויכולת לעבוד תחת לחץ.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.*