מטבחי פאר לדירות יוקרה

תוכן עניינים

אם בעבר, המטבח הפך לחלל המיועד רק לבישול ואפייה, כיום אפשר לראות שהמגמה השתנתה. המטבח משמש גם למפגשים שונים בין בני הבית. על כן, נושא התכנון והעיצוב, הפך למאתגר מאי פעם. כאשר מדובר על תכנון מטבח פאר עבור דירה מושקעת ויוקרתית, התהליך הופך לעוד יותר קשה ומורכב. מצד אחד, אין בעיה עם התקציב הכספי אבל מצד שני, יהיה קשה להגיע להתאמה מושלמת בין הדרישות והרצונות של הלקוח. במידה והצליח תהליך התכנון ובסופו של דבר, קיבלתם מטבח שמתוכנן בצורה מיטבית, הרי שהצלחתם במשימה שכן המטבח יכול לשמש לא רק כמטבח בו מבצעים פעולות של בישול ואפייה אלא כחלל אירוח לכל דבר.

מטבחים קלאסיים - צבע שחור עץ מלא, שילוב משטח עבודה מעץ

מהם מטבחי יוקרה?

מטבחי יוקרה שבדרך כלל ניתן למצוא אותם בפרויקטים של דירות יוקרה בתל אביב או בערים אחרות בארץ הם שונים לחלוטין ממטבחים סטנדרטיים שאנו מכירים ומה הכוונה? אחד הפרמטרים החשובים בהם קשור כמובן לעיצוב יוקרתי. יש שילוב של חומרים ייחודים, צביעת הארונות נעשית בטכנולוגיה מתקדמת, יש גימורים מושלמים וכמו כן יש התאמה מדויקת בין כל חלק שמרכיב את המטבח. למעשה, בסופו של דבר, מדובר על עיצוב מטבח שהינו ברמה של יצירת אמנות. נוסיף ונאמר שגם יש חשיבות לבחירת חומרי הגלם. אלו צריכים להיות מתקדמים וגם עמידים. מלבד פרמטר העיצוב, יש פרמטר נוסף והוא החלל המוקצה למטבח. כאשר מדובר על דירות יוקרה מקבלן, שטח המטבח יהיה גדול יחסית. הדבר מאפשר לייצר פונקציות שיהיו חדשניות ומתקדמות והן אלו שמעניקות למטבח את המראה היוקרתי והמרשים שלו. נוסיף ונאמר שמטבחים המוגדרים כמטבחי יוקרה, עשויים להעלות את ערך הנכס באופן משמעותי. כך שבהחלט שווה להשקיע בהם.

 

ומה לגבי הפונקציונאליות?

קודם לכן דיברנו על נושא העיצוב, אבל חשוב מאוד גם לקחת בחשבון את נושא הפונקציונאליות. כאשר מתכננים ומעצבים מטבח, המטרה היא לצור חלל שיהיה נוח וכמובן שיהיה מותאם למשתמשים בו. לשם כך, מומלץ מאוד להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים וכמו כן עם הצוות המקצועי בחנות המטבחים.

 

איך בוחרים את המטבח?

כאשר תגיעו לשלב הזה, אתם תוכלו לראות שיש המון דגמים ועיצובים. נסו לבדוק לאיזה סגנון אתם מתחברים. כמובן גם את התהליך הזה, מומלץ לעשות בליווי של איש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום עיצוב הפנים. אתם הרי תרצו להיות בטוחים שהסגנון שבחרתם ישתלב עם סגנון העיצוב שיש בדירה שלכם.

 

איך בוחרים חברה לעיצוב מטבחים?

אפשר לקרוא המלצות על החברה באתר האינטרנט שלה, ברשתות החברתיות וכמובן בגוגל. מומלץ גם להגיע לחנות המטבחים ולראות כל מיני סגנונות של מטבחים. אפשר גם לבקש לדבר עם לקוחות וכך לשמוע מקרוב על ההתנהלות, היחס ועל איכות המטבח. לאחר שהשלמתם בהצלחה את כל הבדיקות, אז תוכלו לבחור בראש שקט את החברה הנכונה. שיהיה בהצלחה!

דילוג לתוכן