מטבחים קלאסיים

מטבח קלאסי בעיצוב מודרני מעוצב כך, שישלב בצורה מושלמת בין העבר להווה. בשל, כך מטבח שכזה מתאים לכל תקופה ולכל טרנד מודרני של מטבחים.

כשאומרים מטבח קלאסי, מתכוונים לחלל מטבח פונקציונאלי, השואב השראה מהמטבח הכפרי של פעם, אך שומר על קווים קלאסיים. מטבח שהוא מרכז הבית, המתאים למשפחות שאוהבות לבשל ולארח. המטבח הקלאסי, על סגנונותיו השונים, ימשוך את תשומת הלב בזכות אווירת ההרמוניה שהוא משרה בו ובבית כולו.

מהו סגנון המטבח הקלאסי?

סגנון המטבח הקלאסי אינו מושפע מאופנות חולפות ומשתנות.  ייחודו הוא בכך שניתן לשלב בו כמה סגנונות עיצוב וליצור יחד מטבח אחד יפיפה ופונקציונאלי.

לרוב, יציע המטבח הקלאסי עיצוב פשוט וניטרלי. כזה שיכול להשתלב בקלות עם כל סגנון ריהוט או בנייה. זהו מטבח פונקציונאלי המתאים למשפחות שאינן מעוניינות להתקבע על סוג אחד של עיצוב, אלא לתכנן מטבח שניתן יהיה להוסיף בו שינויים בהמשך הדרך, ללא צורך להחליפו.

שינויים, כמו החלפת השולחן או הכיסאות שבו או שילוב מכשירים חשמליים נוספים. בנוסף, אפשר גם לשלב בו אלמנטים עיצוביים שונים ומגוונים במהלך השנים בהתאם לטעמם המשתנה של בני הבית.

בסוג זה של מטבח, קיים חופש רב ומצויות אפשרויות מגוונות להביע את היצירתיות והמקוריות של בני הבית. את המטבח הקלאסי ניתן לשלב בבתים מכל סגנון עיצוב שהוא וכן בכל גודל מרחב שמתבקש.

כך, שהמטבח הקלאסי משתלב בקו עיצוב הבית ולא מחייב לעצב את הבית בהתאם אליו. הוא אינו “גונב את ההצגה” משאר חלקי הבית, אלא משלים אותם.
עם השמירה על הסגנון הקלאסי, משולבים בו חידושים טכנולוגים מודרניים, פתרונות אחסון מתוחכמים ופונקציות שימוש מתקדמות. כל אלו הופכים את העבודה והשהייה במטבח לנוחה ויעילה.

מאפייני מטבח קלאסי

  • מטבח מעוצב בסגנון התקופות הקלאסיות והרומנטיות של העבר.
  • יתרונו בכך שאף פעם הוא “לא ייצא מהאופנה”, בשל עיצובו הניטרלי והפונקציונאליות הרבה שלו.
  • ארונות מגולפים הם אחד מסימני ההיכר של המטבח הקלאסי, ביניהם ניתן למצוא גם ארונות עם דלתות של חלונות בלגיים.
  • עוד סימן היכר של המטבח הקלאסי היא תשומת הלב הרבה המוקדשת לכל הפרטים הקטנים שבו.
  • אי במרכז המטבח שמעוצב בסגנון שולחן קלאסי מהעבר עם  כסאות בעיצוב דומה. בחלק התחתון של השולחן מגירות ושטחי אחסון מעוצבים.
  • דלתות ארונות מטבח מעוצבות במרקמים חדים ולהם משקופי מסגרת חדים גם כן.
  • הצבע המקובל ביותר במטבח הקלאסי הינו לבן, בעיקר הבהיר יותר ופחות בצבע לבן מעושן או שמנת. במטבח קלאסי אופייניים גוונים טבעיים או בהירים של עץ טבעי.
  • מצויד במיטב הטכנולוגיות המודרניות, המשתלבות בצורה מושלמת עם הצבע הלבן והאלמנטים הטכנולוגיים הייחודיים.
  • יש שימוש במדפי מטבח מעוצבים בסגנונות עבר, כשבדפנותיהם מעטפת עבה.
  • שילוב חומרים שונים, כגון: זכוכית, פורצלן, ידיות מתכת או/ו עיטורי פליז.
  • שימוש בחומרים טבעיים, כמו: עץ, אבן, זכוכית, טיח וכדומה.
  • שימוש גם בחומרים ממוחזרים או בחומרים חדשים שעברו יישון.
  • המטבח נבנה מעץ מלא ומתחשב בתכונותיו הטבעיות של העץ.
  • עיצוב יחידות נפרדות שמעניקות תחושה שהן מורכבות מחלקי ריהוט שעברו במשפחה ונאספו במשך שנים.
  • מדפים פתוחים המשמשים גם לאחסון מוצרים וכלים חשמליים וחלקם משמש לתצוגה של אביזרי נוי שונים.

סוגי מטבחים קלאסיים

מטבח קלאסי אלגנטילמטבח קלאסי אלגנטי מראה ייחודי שתמיד יישאר רלוונטי. הוא מעוצב בקווים קלאסיים, מסוגננים ונקיים. צורה זו של עיצוב מקנה לסגנון מטבח זה אמירה אלגנטית ויוקרתית. הוא מאופיין בתכנון מוקפד לצד עיצוב מודרני קלאסי.

מטבח קלאסי כפריהסגנון הכפרי מתאים מאד לסוג המטבח הקלאסי. זאת, משום שמטבח קלאסי – כמו המטבח הכפרי המסורתי – עשוי מעץ מלא, מקפיד על סגנון המתכתב עם העבר ואינו מנסה להתחכם. הוא שואף להיות פשוט, אך גם לשדר יוקרתיות במקביל.

מטבח קלאסי כפרי יוכל להשתלב היטב בבית שכולו מעוצב בסגנון כפרי, אך גם בבית בעיצוב מודרני. למרות שהחומר העיקרי הנמצא בשימוש במטבח קלאסי כפרי הוא העץ, מקובל לשלב בסגנון מטבח זה גם חומרים, כגון: זכוכית, טיח ואבן. כמו כן מקובל ליצור שימוש במגוון יחידות נפרדות שביחד יוצרות מטבח שלם. כמו כן, גם לשלב מדפים פתוחים שבהם ניתן להציב כלי מטבח דקורטיביים.

מטבח קלאסי עם איעיצוב אי במטבח אופייני לסגנונות מטבח שונים וגם משולב במטבח הקלאסי. האי יכול לשמש כמשטח עבודה, דלפק אוכל, מקום אחסון על האי וכן גם מתחתיו. ניתן לעצב משטח אי מעץ בגימור טבעי, שישתלב בצורה מושלמת עם ארונות המטבח הבהירים.

מטבח קלאסי לבןבמטבח זה קיים שילוב נאה ביותר בין הצבע הלבן של הארונות עם המרקם של העץ. שילוב זה יוצר מראה של לובן חגיגי למטבח יחד עם תחושה של אלגנטיות ורוגע. במטבח גם משולבים אלמנטים קישוטיים מעודנים המוסיפים מאד לנראות שלו.

ניתן לשלב במטבח זה פריטים חשמליים לבנים או כאלו המעוצבים בגוונים בהירים הקרובים ללבן.
פריטים אלו יוכלו להשתלב בצורה מושלמת עם המראה הלבן הכללי של המטבח.                                             
אם יש רצון ליצור ניגוד מכוון, ניתן לשלב אי כהה במרכז המטבח או אביזרים צבעוניים על השיש או על המדפים הפתוחים.

מטבח קלאסי צרפתי – הוא מרחב שמשרה אווירה כפרית ונעימה. בבסיסו עומדת הטבעיות – חומרים כמו עץ וצבעים עדינים כבז’ וגוונים של קפה יוצרים תחושה חמימה וביתית..

הצבעים הבהירים והעדינים מקרינים רכות ונעימות. החלונות הגדולים ממלאים את החלל באור טבעי, תוך יצירת חיבור עם הנוף שמחוץ לבית.

משטחי העבודה המרווחים הם מרכיב מכריע בעיצוב המטבח הצרפתי. המשטחים מספקים מרחב עבודה רב עבור ההכנות המורכבות של המטבח הצרפתי המסורתי. מתחת למשטחי העבודה ניתן למקם אזורי אחסון חכמים בעלי פונקציונליות ואסתטיקה. המטבח הצרפתי הקלאסי יוצר סביבה מושלמת לבישול וארוחות משפחתיות.

מעוניניים במטבח חדש

 

דוגמאות למטבחים קלאסיים מבית “נובו מטבחים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן